Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Chilis bab light

2011. november 03. 09:37 - alabella

Ez az étel úgy sikerült, hogy zöldséget kellett volna ennünk párolt pulykához, de már agyvérzést kaptam a "light" ételektől...eldöntöttem, most chili lesz :) Természetesen, egy egyszerűsített verzió, kevesebb kalóriával.

Hozzávalók:

  • 25 dkg pulykamell- felcsíkozva
  • 2-3 evőkanál olívaolaj
  • fagyasztott zöldségkeverék (borsó, zöldbab, kukorica, paprika, hagyma, bab volt benne)
  • 1 kis üveg paradicsomlé
  • só, bors, fokhagymapor, chili fűszerkeverék

 

Egy edényben feltettem párolódni a zöldséget, egy másikban pedig olajon megpirítottam a hússzeleteket. Mikor mindkettő elkészült, összeöntöttem őket, ráöntöttem a paradicsomot, fűszereztem, egyet forrt még, és már el is készült.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr283349771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása