Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Kínai-mexikói wok

2012. január 29. 18:16 - alabella

Kicsit fúziós konyha, összeszórtam mindent, amit a konyhában felleltem, nagyon finom lett! Mindenkinek ajánlom, hogy merjen kísérletezni, maradékot elhasználni, vegyíteni az ízeket, mert abból csakis jó sülhet ki, ha meg nem, akkor legalább a kutyánk/macskánk örülni fog neki.

Hozzávalók:

  • 15 dkg felcsíkozott pulykamell
  • egy adag zöldségkeverék: sárgarépa, brokkoli, petrezselyem, paprika, kukorica, borsó, zöldbab, bab volt ebben
  • fél maréknyi spagettitészta
  • egy fej vöröshagyma, felcsíkozva
  • egy nagyobb konzerv sűrített paradicsom
  • kínai wok fűszerkeverék, só, bors, fokhagymapor, chili
  • 2 ek. Worchestershire szósz
A hagymát és a pulykamellet megpirítottam a wokban, egy pici olívaolajon. Belezúdítottam mindent, a tészta kivételével, és öntöttem rá egy picike vizet, hogy legyen miben megfőnie a húsnak-zöldségeknek. Mikor már majdnem teljesen kész volt, beletettem a tésztát, felöntöttem vízzel, és készre főztem együtt az ételt. Mikor így tésztát főzünk együtt a wokban, ne feledjük el, hogy túl kell fűszerezni az ételt, mert a tészta beszívja az ízeket. :)
Jó étvágyat kívánok hozzá mindenkinek!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr973970286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása