Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Barackos piskóta

2012. február 12. 19:35 - alabella

Pár hete elkövettem azt a hibát, hogy sütni volt kedvem, és páromnak és kollégáinak készítettem egy gyors barackos-cseresznyés piskótát. Ma délután feltűnően kedves volt, így megkérdeztem, mit szeretne, bökje csak ki...barackos-cseresznyés piskótát kért, cseresznye nélkül. Mivel olyan egyszerű a recept, hogy a múltkori alkalommal megjegyezte, most már csak asszisztálnom kellett a konyhában-így jó sütni! :)

>

Hozzávalók:

  • 4 tojás
  • 6 ek. cukor
  • 2 csomag vaníliás cukor 
  • 5 ek. olaj
  • 10 ek. liszt
  • egy csipet só
  • 3/4 zacskó sütőpor
  • 1 üveg barackbefőtt

A tojást kikeverem a cukorral, majd hozzáadom a száraz hozzávalókat is. Egy kapcsos tortaformát kiolajoztam-liszteztem, majd leterítettem az aljára a felszeletelt barackokat. Ezt megszórtam egy vékony réteg liszttel-erre azért van szükség, hogy felszívja a barack nedvességét, ne legyen olyan "átázott" a tészta, a lédús gyümölcs miatt. Erre jött a tészta, majd 20 perc az előmelegített sütőben. Mikor megsült, egy tányérra borítottam ki, hogy a barackos fele legyen felül. Mindenkinek ajánlom, mert gyorsan elkészíthető, finom, és olcsó. Jó étvágyat hozzá!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr234097903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása