Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Mustáros pulykamell

2012. február 12. 19:13 - alabella

Az első adag nem lett épp tökéletes, mert sikerült vennem egy úgynevezett pizzafeltétet, aminek köze sincs a sajthoz, és sütés közben eléggé undorító állagot vett fel. Tanultam az esetből, soha többé nem veszem ilyen sajtnak csúfolt förmedvényt...

Hozzávalók: 

  • 20 dkg pulykamell
  • 2 ek. mustár
  • só, bors, fokhagymapor, olaj
  • 2 dl főzőtejszín
  • 15 dkg trappista sajt
  • 1 fej vöröshagyma

 

A mustárt kikevertem egy kis olajjal, sóval, borssal, és fokhagymaporral. A felszeletelt pulykamellet bekentem a mustáros krémmel, és elősütöttem őket kis olajon. A főzőtejszín is a mustáros keverék ízesítését kapta. Tepsibe helyeztem a szeletkéket, ráreszeltem a fej vöröshagymát, majd leöntöttem a tejszínnel. Megszórtam reszelt sajttal, és 20 percet sütöttem. Köretnek lehet hozzá rizst enni, de nem feltétlenül szükséges. Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr604097830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása