Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Paradicsomos burgonyaleves

2012. február 12. 18:59 - alabella

Nálunk krumplileves, de adjuk meg a módját, na...ha már egy olyan ételről van szó, ami fillérekből megvan, legalább a neve legyen elegáns... :) 

Hozzávalók:

  • 2 nagyobb burgonya
  • só, fokhagymapor
  • víz
  • 2 dl főzőtejszín (vagy 1 kis tejfölből és lisztből habarás)
  • 1 kis konzerv sűrített paradicsom

A krumplonyákat megpucoltam, és kisebb, egyforma kockákra vágtam. Sós, fokhagymás vízben feltettem főni. Mikor a krumpli megfőtt, belekevertem a paradicsomot és a főzőtejszínt, majd újra felforraltam, és már kész is. Lehet bele vargányát is keverni, attól még finomabb lesz. Jó étvágyat hozzá!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr674097755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása