Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Zöldséges spagetti

2012. február 20. 22:05 - alabella

Úgy jöttem haza, hogy fogalmam sem volt, mit fogok főzni holnap ebédre, de gondoltam, valami majdcsak kerül a kamrából...hát, került, így készítettem egy zöldséges spagettit. Csípősen.

Hozzávalók: 

  • 1 adag zöldségmix (én Bonduelle-t használtam, bébirépa, borsó, kukorica)
  • néhány darabka gyorsfagyasztott brokkoli (célszerű előre majdnem teljesen megfőzni)
  • 2 kis doboz sűrített paradicsom
  • egy maréknyi spagetti tészta
  • bors, fokhagymapor, chili por, oregano, bazsalikom, kakukkfű, fél marhahúsleves-kocka

A tésztának való sós vizet feltettem forrni, és előírás szerint elkészítettem a spagetti tésztát. Eközben kevés olívaolajon megpirítottam az összes zöldséget, majd felöntöttem őket 2 kis konzervnyi paradicsommal, kb. ugyanennyi vízzel, és fűszereztem. Fontos, hogy sót csak akkor tegyünk az ételbe, ha megkóstoltuk az ételt, ugyanis a húsleveskocka elég sok sót tartalmaz. Ha már átfőttek a zöldségek, tálalható is a tésztával a szósz. Aki szeretné, lehet még rá sajtot is reszelni, bár én úgy gondolom, hogy felesleges, ez így jó, ahogy van.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr274150558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása