Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Gombamártás

2012. február 22. 20:08 - alabella

Máshol ezt az ételt általában a vasárnapi húsleves húsához eszik, én azonban ezt mindig leves helyett eszem, annyira imádom...Anyutól tanultam-recept következik. 

Hozzávalók:

  • kb. fél kg. gomba
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 csokor petrezselyemzöld
  • só,bors (aki akarja, tehet bele marhahús-leveskockát is...)
  • habarás 1 kis tejfölből, 1 ek. kukoricakeményítőből

 

A vöröshagymát és a gombát megpucoltuk, a gombát vékony szeletekre, a hagymát apró kockákra vágtuk. A gombát forró vízzel leforráztuk, miközben a vöröshagymát feltettük olajban pirulni. Mikor a hagyma üvegesre pirult, rátettük a gombát, sóztuk,borsoztuk. Hagyni kell, hogy kiengedje a gomba a levét, utána szabad csak egy kicsi vízzel felönteni, épp hogy ellepje, mert különben túl leveses lesz az étel. Mikor a gomba megfőtt, a felaprított/széttépett petrezselymet belekevertük, és a habarással besűrítettük. Már csak egyet forrnia kellett, és kész is volt AZ EBÉD. Sajnos, nem tudtam megvárni, míg ebédkor feltálalták, már előtte "csipegettem belőle"...Én fűszeres kéregben sült pulykamellel tálaltam. Jó étvágyat hozzá mindenkinek!

gombamartas sult pulyka.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr854212129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása