Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Gombás lasagne

2012. március 23. 13:23 - alabella

Szeretném megosztani veletek, hogy NE csináljátok ezt az ételt. Én egy kicsit fáradt voltam, mikor nekiestem ennek az ételnek, ez az elkészítésben látszott is. Mikor ezt a sztorit elmeséltem másoknak, nagyot nevettek rajta...számomra nem volt olyan vicces a dolog.

Hozzávalók: 

  • 15 dkg megtisztított gomba, apróra vágva
  • egy fej vöröshagyma
  • 2 dl tejszín
  • lasagne tészta
  • só,bors, petrezselyemzöld
  • sajt

 

Az apróra vágott vöröshagymát feltettem pirulni. Olaj nélkül. Aztán rájöttem, hogy az is kell alá, így csak egy kis része égett el. Akkor még. Mert leültem netezni (laptop a konyhában) hagymapirítás közben. Rossz ötlet volt. Odaégett. Senkinek sem ajánlom, hogy főzés közben internetezzen. Aztán nagynehezen belekerült a gomba is az edénybe-mikor az új adag hagyma sikeresen megpirult. Sóztam, borsoztam, rászórtam a petrezselymet. Megint majdnem odaégettem, mert beraktam egy adag ruhát mosni. Ezt a lépést is hagyja ki mindenki a főzés folyamatából. A szükséges vizet is pohárban merje mindenki rá a megpárolódott gombára, szitával sokáig tart. Én próbáltam, nem sikerült azzal. Ha a gomba már megfőtt, akkor fel kell önteni tejszínnel, és ügyelni arra, hogy ne égjen oda, csak forrjon egybe. Ha kész, vegyük le a tűzről a fazekat. Senkinek sem ajánlom, hogy puszta kézzel vegye le, nekem megégett a kezem ettől. Álljunk neki egy kisebb edénykébe rétegezni a nyers tésztalapot a gombás raguval, míg a ragu el nem fogy. A tetejére reszelt sajt kerül. Ujjra vigyázni reszelés közben!!! Az elkészült ételt tegyük be a sütőbe, 20 perc alatt megsül a tészta. Ha nem égetjük oda, lehet azonnal is tálalni. jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr64335047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása