Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Baconös Wrap

2012. május 20. 19:54 - alabella

Párom szendvicset szeretett volna ebédre-VASÁRNAP. Ezt nem hagyhattam, felvetettem neki, hogy zöldséges-pulykás szendvicset csináljak. Rábólintott. Aztán felvetettem, hogy akkor már hadd csináljam meg Wrapnek, hisz a hozzávalók maradnak, csak kenyér helyett tortillaban lesz...erre is rábólintott. Hát, ez a története annak, hogy életemben először autodidakta módon összeraktam egy tekercset.

Hozzávalók 2 darabhoz:

  • 4 szelet pulykamell
  • 4 tortilla lap
  • grill pulyka fűszerkeverék
  • 1 kisebb tejföl
  • fokhagyma, só, olívaolaj
  • 1 paradicsom
  • uborka
  • 1 vöröshagyma
  • saláta
  • csípős ketchup
  • 4 kis szelet bacon
  • 4 szelet mozzarella

 

A pulykamell szeleteket fűszereztem a fűszerkeverékkel, sóval, és olívaolajon párolva-sütve elkészítettem. A bacont megpirítottam. A zöldségeket felszeleteltem. 2 tortilla lapot megkentem fokhagymával ízesített tejföllel, arra csípős ketchupot nyomtam. A tortilla közepébe egy sávban salátát szórtam, arra vöröshagymát, uborka-és paradicsomszeleteket rétegeztem. Erre jött a 2-2 szelet pulykamell (én ezeket kisebb csíkokra vágva elkészülte után még egyszer megpirítottam, hogy mindenhol jól megpiruljon), a mozzarella, és a bacon. A tortilla alját felhajtottam, két szélét pedig ráhajtottam. Mivel a hozzávalók miatt a tortillalapok nem fedték egymást, ráborítottam mindkettőre 1-1 plusz tortillát, hogy az egész be legyen takarva, majd körbevettem alufóliával, hogy ne csússzon szét az egész :) Innentől kezdve mindenkire rábízom, mily módszerrel pusztítja el ezt a hatalmas wrapet, mindenesetre jó étvágyat kívánok hozzá!

U.i.: tényleg nagy adag, ezért utána ajánlott a csendespihenő :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr554528009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása