Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Főtt kukorica

2012. szeptember 02. 18:29 - alabella

Az úgy volt, hogy Siófokon töltöttünk el egy hosszú hétvégét, mikor a strandon megjelent egy biciklit toló, idősebb hölgy. Megállt előttünk, árnyékot vetve habtestemre, majd elüvöltötte magát: MÁJSZBITTEEEE!!MÁÁÁJSZ!MÁJSZ! És akkor...jött a KATT. Hogy nekem főtt kukorica kell. AZONNAL. Nem érdekelt, hogy egy csövet 300-400 forintért ad pimasz módon, nem érdekelt, hogy legalább 3 órája ott álltak a bicikli csomagtartójában...nekem kukorica kellett. A siófoki hétvégét követő majdnem minden napon...de csak 6 nap múlva, szombaton jutottam el odáig, hogy főzzek is magunknak. Megérte várni, nagyon jó lett!

Hozzávalók:

  • most komolyan írjam le?????
  • kukorica
  • víz

A kukoricát megfosztottam a hajától és a csuhétól, feltettem főni sós vízbe, majd kb. háromnegyed óra múlva, mikor a szemek még roppanósak voltak, de már átfőttek, nem tejesek, kivettem őket, szélébe 2 fogvájó, hogy meg tudjam fogni valahogy, sózás, és már toltam is be kicsiny buksimba...

Jó étvágyat hozzá!

fott kukorica_jo meret.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: kukorica

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr834747830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása