Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Reform rántott cukkini, ami nem is rántott

2012. szeptember 02. 17:31 - alabella

Na, ezt adjátok össze...igen, ez történik, mikor rámjön (általában hetente 3x) az "én-ilyen-szemetet-nem-eszek-egészségesen-fogok-étkezni-nem-akarok-negyven-évesen-elpatkolni-nem-kapsz-zsírban-tocsogó-rántott-huzst"-hiszti. Ilyenkor új ételek keletkeznek, amikről első ránézésre kb. senki sem mondja meg, hogy mi, vagy ha igen, akkor nagyon átverős (lásd vega töltött paprika háhá), de eddig semmire nem volt panasz. 

Hozzávalók:

  • 1 cukkini
  • kukoricaliszt
  • tojás
  • zabpehely
  • burgonyakrumplipotétó
  • vöröshagyma
  • fokhagymapor.

A cukkinikat meghámoztam, a magos részét kivájtam, sóztam. Előkészítettem a panírt: kukoricaliszt, sózott-fokhagymaporral "dúsított" tojás, zabpehely. Ebbe forgattam a cukkini-darabkákat, majd félretettem őket. Meghámoztam a krumplikat és a vöröshagymát, mindent felkarikáztam, és közben kegyetlenül sírtam, mert a házi vöröshagyma valamiért mindig jobban megríkat, mint a bolti...Ugorgyunk. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, egyik felébe beleszórtam a már megsózott vöröshagymát-krumplit, és mellé tettem a panírozott cukkinit. Előmelegített sütőben kb. fél órát sütöttem. NEM kell rá semmiféle zsiradék!!! Közben azért párszor átkevertem/átforgattam a tepsi tartalmát. Barbecue- szósszal tálaltam, de bármivel lehet enni igazából :)

Jó étvágyat kívánok hozzá!

cukkini_jo meret.jpg 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr834747709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása