Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Hamis feketeerdő-torta

2012. október 20. 18:41 - alabella

Párom születésnapjára készítettem ezt a tortát, a munkahelyére vitte be, nagy sikert aratott vele a srácok körében, pedig nem egy nagy dobás, hamar elkészül, és sokáig eláll, mert nem tejszínes.

Hozzávalók:

  • 4 tojás
  • 6 ek. cukor
  • 2 zacskó vaníliás cukor
  • 5 ek. olaj
  • 10 ek. liszt
  • 1 zacskó sütőpor
  • 1 ek. holland kakaópor
  • 2 zacskó tejszínes pudingpor
  • 6 dl meggylé
  • 4 ek. cukor
  • 1 üveg magozott meggybefőtt
  • 1 kk. rumaroma
  • 1 zacskó tasakban olvasztható dekor étcsokoládé (talán Dr. Oetker?)
  • szeletelt mandula

A tojást, a 6 ek. cukrot a vaníliás cukorral, az olajjal és egy csipet sóval elkeverem. Beleszitálom a kakaóporral és sütőporral elkevert lisztet, és csomómentesre keverem. Előmelegített sütőben, zsírozott-lisztezett formában addig sütöm, míg a belseje is jó nem lesz. Míg hűl, a megcsinálom a pudingot. Ehhez rendhagyó módon nem tejet, hanem meggylevet használok, és persze cukrot :) Mikor elkészült, kikevertem a rumaromával és a meggyel, majd hagytam meghűlni. Mikor minden már hideg volt, félbevágtam a tortalapot, és megtöltöttem a pudinggal. Ezt követően bevontam olvasztott csokival, és megszórtam mandulával. 

Jó étvágyat kívánok mindenkinek hozzá!

torta hamis feketeerdo_jo meret.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr304859898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása