Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Könnyű vacsora

2012. október 20. 18:30 - alabella

Párom egy este sokáig bennmaradt a munkahelyén, így gondoltam, meglepem egy kis vacsorával. Kinn voltam a Millenárison a kertben, szedtem egy kis fűszert, koktélparadicsomot, a közelben vettem sajtot, sonkát, és voilá! Nagyon tetszett neki, mikor megjelentem ezzel a vacsorával az irodában.

Hozzávalók:

  • koktélparadicsom
  • bazsalikom, oregano, olívaolaj
  • mozzarella
  • sonka (én talán feketeerdei sonkát vettem, pfujj, a burzsuj mindenségit...)

A koktélparadicsomot megmostam, feldaraboltam, olívával, bazsalikommal és oreganoval fűszereztem. A mozzarellát felszeleteltem, ráhalmoztam a fűszeres paradicsomot, és mellé tálaltam a sonkát. Friss teljes kiőrlésű kenyérrel az igazi!

Jó étvágyat hozzá!

konnyu vacsora_jo meret.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr714859885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása