Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Pestos-sajtos tortellini

2012. december 07. 18:15 - alabella

Van az úgy, hogy nagyon nincs kedvem főzni, és nem is igazán van hozzá itthon alapanyagom. Ilyenkor két eset lehetséges: rendelek valamit VAGY előállítok valamit az itthon lévő félkész/kész ételekből. Jelen esetben ezt választottam, és nem bántam meg, mert hihetetlenül jól sikerült.

Hozzávalók:

    -1 adag félkész sajtos tortellini
    - pesto
    - tortasajt (én azért azt használtam, mert ez volt itthon, jobban passzol hozzá a parmezán)

A sajtos tortellinit forró sós vízben megfőztem, leszűrtem, meglocsoltam pestoval, és a tetejére reszeltem sajtot.

Annyira gyors, mint amilyen könnyű elkészíteni.

Jó étvágyat hozzá!

vacsijo_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr964953416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása