Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Jack Daniel's oldalas

2012. január 29. 18:45 - alabella

Sétálgattam a boltban, vadásztam össze az új fűszereket, amiket majd ki szeretnék próbálni, és megakadt a szemem egy adag Jack Daniels szószon. Naná, hogy megvettem! És ha már lúd, legyen kövér-alapon egyből vettem hozzá egy adag Cajun fűszerkeveréket is, és egy gyönyörű oldalast a csepeli piacon, hogy hamisítatlan amerikai ízeket varázsoljak az asztalra Páromnak. Azt hiszem, sikerült is. :)

Hozzávalók:

  • 1 szép oldalas, kb. 1 kg 
  • 1 adag Cajun fűszerkeverék
  • 1 üveg Jack Daniels szósz
  • só, egész bors, fokhagyma, babérlevél, egész kömény
Az oldalast lemostam, és felraktam főni sóval, borssal, fokhagymával, babérlevéllel és köménnyel. Mikor már félig megfőtt, kivettem a léből, és egy tepsibe tettem a fűszerektől megtisztított húst. Alátettem 1-2 merőkanálnyit a főzőléből, hogy puha maradjon sütés közben, majd ezt követően vastagon megszórtam Cajun fűszerkeverékkel. Betettem sülni a husit, és folyamatosan locsolgattam a lével. Mikor megsült, megkentem Jack Daniels szósszal, és visszatettem még 8 percre a sütőbe. Míg sül a hús, el is készíthetjük egyébként hozzá a köretet: néhány krumplit meghámozva, hasábokra vágva megfőztem sós vízben, majd mikor kihűlt, megsütöttem olajban. Sokkal ropogósabb és finomabb így sütve a krumpli, és hamarabb is elkészül. Tálaláskor a krumplit megszórtam sültkrumpli fűszerkeverékkel, mellétettem az oldalast, és egy kisadag Jack Daniels szószt mártogatósnak, ketchuppal kikeverve. Jó étvágyat mindenkinek hozzá, ajánlom kipróbálásra!
JD oldalas.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr143970486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása