Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Guacamole A'la Bella

2013. május 06. 10:44 - alabella

Mindenkinek van egy saját guacamole receptje, amire esküszik, így nekem is van egy...kinek milyen az ízlése, nálam ez jött be.

Hozzávalók:

  • 1 nagyobb, érett, puha avokádó
  • fél lime leve
  • só, bors, fokhagymapor, oregano
  • korianderlevél (nekem ez sajnos elmaradt)
  • 2-3 aszalt paradicsom
  • 1 picike lilahagyma

Az avokádót hosszában félbevágtam, kivettem a magját, és kikanalaztam a belsejét. Ezt követően egy tálban összetörtem villával. Az aszalt paradicsomot, lilahagymát nagyon picire felaprítottam, belekevertem az avokádóba, mehettek bele a fűszerek ízlés szerint, illetve a lime leve. Én egy picike erőspaprikát is tettem azért belé...mint mindenbe.

Friss, sokmagvas kenyérrel, paradicsommal, egyéb zöldségekkel irtózatosan finom!

Jó étvágyat hozzá!

guacamole kicsi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr715251436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása