Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Baconbe göngyölt pulykamell

2011. július 31. 11:41 - alabella

Kitakarítottuk a hűtőt, volt még benne maradék szalonna, a lecsóból visszamaradt hagyma, kis pulykamell. Ez sült ki belőle.

 

Hozzávalók:

·         10 szelet bacon

·         10 dkg császárszalonna(füstölt- főtt)

·         40 dkg pulykamell

·         3 fej vöröshagyma

·         só,bors,fokhagymapor

·         1 zacskó rizs

Míg én 10 szeletre vágtam a pulykamellet, sóztam-borsoztam-fokhagymáztam, segédem megpucolta és 4 részre vágta a vöröshagymákat, valamint 10 hasábra vágta a császárszalonnát. A vágódeszkára leterítettem egy szelet bacont (kolozsvári szalonna,szeletelve), arra ráfektettem a pulykamellet, annak szélére pedig rátettem a császárszalonna-hasábot. A husit feltekertem, hogy középen a császárszalonna legyen, és a baconnel addig tekerem körbe a husit, míg csak lehet. Fogvájóval átszúrtam középen minden husit, a biztonság kedvéért. Egy kiolajozott tepsibe beraktam a hústekercseket, körétettem a hagymacikkeket, letakartam fóliával a tepsit, és beraktam sülni. Mikor a husi már megsült, a hagyma megpuhult, nagyobbra állítottam a lángot, levettem a fóliát a tepsiről, és hagytam, hadd piruljon meg mind a hagyma, mind a szalonna. Rizzsel tálaltam, nagyon finom volt!

Jó étvágyat hozzá mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr403113877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása