Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Áfonyás-mandulás keksz

2012. szeptember 02. 18:45 - alabella

Újabb "átirat", ez egy olyan keksz, amit liszt-és tojásérzékenyek is fogyaszthatnak. Hihetetlenül jó szolgálatot tett SZIGET-fesztiválon :) Nem lehet észrevenni, hogy kukoricalisztből készült, semmi ízkülönbséget nem vettem észre, és mások sem. Azt azért hozzátenném, hogy a kukoricaliszttel óvatosan, ugyanis szinte nincs is sikértartalma, így vannak olyan ételek, sütemények, amiket lehetetlen belőle elkészíteni...

Hozzávalók:

  • 14 dkg kukoricaliszt
  • 7 dkg nádcukor
  • 1 marék apróra vágott szárított áfonya
  • 1 marék szeletelt mandula
  • 10 dkg vaj
  • 1 csipet só

Minden hozzávalót belezúdítottam egy tálba, összegyúrtam, kis golyókat csináltam belőle-nagyjából 18-20-at, sütőpapírra leterítettem, egy pohárral szétlapítottam őket, mehetett a sütőbe. Ha már barnás a széle, akkor van kész, ilyenkor még puha, meg kell várni, hogy kihűljön és megkeményedjen!

Jó étvágyat hozzá!

keksz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr464747853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása